Projecten

Sporta VR


Sporta VZW zocht een oplossing om mensen op events toch aan het sporten te kunnen zetten en aan te sporen dat ze er ook in het echt op uit moeten trekken. Hiervoor hebben we een VR setup gemaakt dat mensen via sport fietsen virtueel via google maps kunnen rondfietsen in eender welke omgeving.

Insta print


Voor Multimedia Solutions hebben we van 0 een volledige instaprint gebouwd. Dit is een minicomputer verbonden met de cloud om instagram foto’s te downloaden (op basis van een hashtag) en mensen kunnen deze dan via een touchscreen afdrukken. Ideaal voor op een event of een trouw.

Sound of Tomorrow


Als sponsor van Tomorrowland hebben we voor Mazda een gigantische platenspeler gebouwd waarop we de Mazda MX5 gebruiken als naald. Een professionele stunt chauffeur drift dan op en rond de gigantische plaat. Dankzij 3D mapping en laser tracking registreren we elke beweging. Hoe beter er gedrift wordt hoe beter je het liedje herkent.

Beat The Tweet


Een uitdagend spel voor IT-professionals over cloud computing. Beat the Tweet introduceert Twetris: een unieke combinatie van de gameplay van Tetris én content uit Twitter. Beat the Tweet maakt slim gebruik van de ´buzz-bom´ rondom #cloudcomputing. Elke minuut wordt er door iemand in de wereld getweet over dit onderwerp.

Frameratefest


HTML5 wordt gezien als de toekomstige standaard van het web. Met HTML5 wordt het mogelijk om complexe bewerkingen en animaties zonder ingewikkelde scripts of browser plug-ins weer te geven. Juist daarom lanceert Microsoft een internationaal en centraal podium onder de noemer: FrameRate Fest.

Finding a genuine web ninja


These Days zocht vers talent (flash en web developers) met de juiste skills en talent. Maar hoe vind je deze? Er is veel meer vraag dan aanbod… En hoe onderscheid je talent van “de rest”… Dus besloten we een challenge op te zetten waar een site “gehackt” moest worden om te bewijzen dat ze waardig waren om bij ons te werken.

Protect 7-7


Wim Tellier fotografeerde in antartica ouderen. Vervolgens werden deze foto’s uitvergroot tot een formaat van 20 op 40 meter en geplaatst op een bed van 4.500 portretten van kinderen. De kinderen maakten op plexiglas een tekening met als thema hun dromen en de toekomst. Hiervoor werd een website gemaakt waar je op de canvassen kon bieden.